Kviečiame susipažinti su šio mėnesio #TripleOExperts pašnekovu – Kęstučiu Jasiulevičiumi.
Interviu metu Kęstutis dalijasi, kas jo mokymams suteikia informatyvumo, kaip darbuotojų tobulinimasis padeda verslui, kaip pateikti kritiką bei kuo skiriasi pardavimai B2B nuo B2C.
Turite ilgametę veiklos versle patirtį. Kaip tai informuoja jūsų mokymus?
Tai leidžia papildyti mokymus realiomis situacijomis, kurios įvyko man, realiomis pamokomis, ką iš to pasiėmiau ir realiais sprendimais, kuriuos teko priimti. Manau dėl to dalyviai gali išgirsti itin praktiškus patarimus, kurie leis pasiekti realių rezultatų.
Kodėl įmonei svarbu investuoti į darbuotojų kompetencijų ugdymą?
Dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – verslas veikia itin dinamiškoje aplinkoje ir būtina nuolat darbuotojus tobulinti, kad verslas liktų konkurencingas. Antroji – kuo didesnė darbuotojų kompetencija, tuo darbuotojai geriau atlieka savo užduotis, kas verslui duoda didesnę grąžą.
Iš savo patirties, kaip manote, ar vadovai moka duoti konstruktyvią kritiką ir išlaikyti gerus santykius su savo darbuotojais? Jeigu ne, kokį vieną patarimą galėtumėte duoti?
Mano nuomone, dar reta įmonė, kuri turi įdiegusi grįžtamojo ryšio kultūrą. Todėl sakyčiau, kad nei vadovai, nei darbuotojai nemoka duoti konstruktyvios kritikos. Mano patarimas būtų toks – įsivaizduokite, kad žinutę/kritiką, kurią norite iškomunikuoti darbuotojui, kažkas komunikuotų jums. Tai leis jums suprasti tiek galimas reakcijas, tiek kokius tinkamus žodžius ir toną pasirinkti.
Dirbate su pardavimais verslui. Kokie yra pagrindiniai pardavimų strategijos skirtumai tarp B2B ir B2C sferų?
Perka ir parduoda žmonės, tiek B2B, tiek B2C. Manau, jog skirtumas yra tas, kad B2B pardavimai yra didesni bei juose priimant sprendimą dalyvauja daugiau žmonių.
Akivaizdu, kad verslo sėkmė priklauso nuo darbuotojų. Dėl to yra svarbu nepamiršti nuolat tobulinti personalą bei puoselėti gerus santykius išsakant konstruktyvią kritiką. Būtent organizacijos darbuotojai prisideda prie verslo augimo ir klestėjimo.
Dėkojame Kęstučiui už jo nuoširdžius atsakymus bei už dalijimąsi savo patirtimi!