Žmogiškai su Ramune Kasparavičiene

Kaip užtikrinti praktinę patirtį mokymų metu?

Kaip organizuoti mokymus, kurie tikrai įtraukia ir palieka ilgalaikį poveikį?
Kodėl kai kurie mokymai tampa tik dar viena diena kalendoriuje, o kiti keičia požiūrį į darbą?

Šioje tinklalaidėje kartu su Triple O Consulting pardavimų ir tinklaveikos konsultante Ramune Kasparavičiene nagrinėsime, kaip sukurti mokymų formatą, kuris įtraukia dalyvius į realų veiksmą ir leidžia iš tikrųjų pritaikyti žinias praktikoje.
Aptarsime:
– Iš kokių pavyzdžių darbuotojai mokosi geriausiai?
– Kokia patirtis padeda peržengti skeptišką požiūrį į mokymus?
– Kaip paskatinti dalyvių motyvaciją įsitraukti į mokymus?

Ne paslaptis, kad dalyviai kartais į mokymus žiūri skeptiškai:
„Ar tikrai verta investuoti laiką į šiuos mokymus?“
„Kiek daug būčiau padaręs, jei nereikėtų čia būti!“
„Ką gi man naujo gali papasakoti, juk tiek metų dirbu šį darbą!“

Aptarsime šiuos iššūkius ir ieškosime būdų, kaip organizuoti mokymus taip, kad jie ne tik būtų įdomūs, bet ir iš tiesų įgalintų dalyvius veikti ilgalaikėje perspektyvoje.

Kviečiame mokymų strategijas kurti kartu su Triple O Consulting komanda: ⁠https://www.tripleo.lt/komanda/⁠.

Norite pasidalinti savo organizacijos istorija tinklalaidėje? Rašykite mums: zmogiskai@tripleo.lt