Geriausias laikas gesinti gaisrą? Prieš įsižiebiant - Triple O Consulting
ask@tripleo.lt
+370 659 66 848

OOO Istorijos

Geriausias laikas gesinti gaisrą? Prieš įsižiebiant

Kelias į ilgalaikę sėkmę prasideda nuo suvokimo, kad tobulėjimas – nuolatinis procesas. Ką turime omenyje? Pristatome pirmąją mūsų istoriją. Šįkart apie tai, kaip įmonės noras augti, o ne poreikis gesinti gaisrus, padėjo spręsti problemas joms dar neįsiliepsnojus.

Visai neseniai dirbome su „Čiop Čiop Kaunas“ grupe. „Čiop Čiop“ – kulinarijos studijų tinklas, siūlantis įvairias kulinarines pramogas ir netikėtus vakarėlių sprendimus. Atviros virtuvės formatas, tinkamas tiek asmeninėms bei įmonių šventėms, tiek komandos formavimo užsiėmimams. Svarbiausias išsakytas kliento poreikis – padidinti kulinarijos studijos užimtumą ne konkrečiam periodui, bet nuolatos.

Konsultuodami visada stengiamės į kliento poreikius pažiūrėti plačiau ir rasti sprendimus, kurie būtų tvarūs ir ilgalaikiai. Išanalizavę komandos pardavimų procesą bei darbo pobūdį, sudėliojome sprendimą, vedantį link norimo rezultato.

Pirmiausia, darbą pradėjome su visa pardavimų komanda. Kartu su darbuotojais iškart gilinomės į tai, kaip jie vykdo pardavimus. Kadangi pagrindinis ugdymo projekto tikslas buvo lavinti darbuotojų pardavimo įgūdžius, auginti kompetencijas bei motyvaciją, pradėjome nuo pardavėjų pasitikėjimo savimi.

Gilinomės į kiekvieno pardavėjo kontrolės lokusą: kaip asmeninė atsakomybė padeda augti, kaip tinkamai pasiruošti pirmajam kontaktui su klientu, kaip efektyviau bendrauti telefonu, kokios metodikos padeda geriau suprasti kliento poreikius. Drauge peržiūrėjome pasiūlymo pateikimo ir sprendimo paskatinimo žingsnius. Mokymus užbaigėme individualiais veiksmų planais, kurie atsižvelgė į kiekvieno komandos nario stipriąsias ir silpnąsias puses.

Šiuo mokymo konceptu pasitikime ne tik dėl metodinės medžiagos, tačiau ir todėl, kad pagrindinis tikslas yra ne tik pakelti darbuotojų motyvaciją vieną kartą, bet užtikrinti motyvacijos tęstinumą. Todėl iškart buvome suplanavę ir tolesnius veiksmus.

Antras mokymų etapas – individualus darbas su vadove. Bendras tikslas tiek dirbant su komanda, tiek individualiai su vadove – užtikrinti organizacijos pardavimo veiksmų tęstinumą.

Todėl individualių konsultacijų metų gilinomės į metodines kompetencijas: kaip dirbti su darbuotojų motyvacija, kaip sekti kiekvieno komandos nario rezultatus, kaip juos vertinti. Visa tai tam, kad ateityje iškilus panašiems sunkumams juos įmonė galėtų išspręsti viduje.

REZULTATAS

Po mokymų įmonėje iškart pakeista pardavimų proceso eiga, pradėti vykdyti anksčiau netaikyti aktyvūs pardavimai. Pastebimas pozityvesnis darbuotojų požiūris, o patys pardavimai tapo labiau orientuoti į klientus.

Komanda įgijo didesnį pasitikėjimą savo kompetencijomis, o vadovė pradėjo kassavaitinius susitikimus su komanda, sekdama kiekvieno asmeninį veiksmų planą. Ir tai darbuotojų negąsdina, bet atvirkščiai – labiau motyvuoja juos siekti bendro tikslo.

Džiugu girdėti, kad komandos mokymasis turėjo tiesioginę įtaką padidėjusiam renginių skaičiui! O mums tai akivaizdus pavyzdys, kad investicija į emocinių ir metodinių kompetencijų augimą ir proaktyvus požiūris į kylančius sunkumus tikrai atsiperka.

Prieš mėnesį patys išbandėme „Čiop Čiop“ komandos formavimo vakarėlį – visi kartu su „Čiop Čiop Kaunas“ komanda sukomės virtuvėje ne tik gamindami vakarienę, tačiau kartu aptardami, kas pasikeitė po mokymų jų įmonės viduje.

Dalinamės akimirkomis iš interviu su vadove:

Kokia jūsų („Čiop Čiop“) istorija? Kaip gimė ši verslo idėja?
ČIOP ČIOP gimė kaip porcijuoto maisto ir jam pritaikyto recepto pristatymo į namus idėja. Vėliau tai tapo kulinarine studija jaukiame lofte, o po sėkmingų darbo metų ČIOP ČIOP išaugo ir kulinarinės studijos rėmus, mažo lofto aplinką, bei Vilniaus miestą. ČIOP ČIOP prekės ženklas tapo renginių organizavimo studija, kuri aktyviai veikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Kokia yra jūsų komanda?
Drąsi, patikima, vieninga, profesionali – tai keturi žodžiai geriausiai apibūdinantys mūsų komandą. Nebijome iššūkių ir pozityviai juos pasitinkame.

Kokie jūsų pasiekimai? Kuo labiausiai didžiuojatės?
Labiausiai didžiuojamės kuriame asmeniniu santykiu su savo svečiais. Tie patys žmonės grįžta skirtingomis progomis – švenčia asmenines šventes / įmonių teambuilding’us / kalėdinius vakarėlius ar vasaros festivalius.

Su kokiais iššūkiais tenka susidurti šiame versle?
Nuolatinis ir nesibaigiantis tobulėjimas ir rinkos analizė – žmonėms siūlome įvairiausias paslaugas, todėl turime sekti naujausias tendencijas. Didelį dėmesį skiriame detalėms – ar tai bus aukščiausios kokybės maisto produktai, gyvos gėlės ar dekoro elementai, tad kartais iššūkiu tampa gauti aukščiausią kokybę.

Kas paskatino ieškoti partnerių mokymų srityje?
Dinamiška kasdienybė – pasaulis keičiasi, todėl ir tobulėti turi visi, mes ne išimtis.

Kodėl pasirinkote dirbti būtent su „Triple O“ komanda?
Geros rekomendacijos ir patirtys iš aplinkos.

Kaip vyko mokymosi procesas?
Sklandžiai, praktiškai ir įdomiai – teorinės žinios buvo pritaikytos praktiškai ir iškart atnešė rezultatų.

Įvardinkite 3 konkrečius patarimus, kuriuos pritaikėte savo versle?
Iškart pakeitėme pardavimų proceso eigą ir nedelsdami pradėjome jį vykdyti, todėl labai greitai pajutome teigiamą rezultatą, kuris motyvavo tęsti pradėtus pokyčius. Pradėjome vykdyti „aktyvius pardavimus“, ko anksčiau niekuomet nedarydavome.

Kokius pokyčius davė komandos mokymasis?
Iš karto pastebėjome tiesioginę įtaką padidėjusiam renginių skaičiui. Komanda įgijo dar didesnį pasitikėjimą savo kompetencijomis ir patikėjo visiškai naujomis galimybėmis.

Ar rekomenduotumėte kitiems klientams dirbti su „Triple O“? Kodėl?
Rekomenduotume, nes visas komunikavimo procesas prieš, per ir po mokymų vyko labai sklandžiai ir natūraliai. Dėka „Triple O“ komandos profesionalumo nesijautė jokios įtampos ar streso, nors organizacijoje buvo priimami dideli pokyčiai.