Kasdieniai iššūkiai, pulsuojantis darbo tempas, krizių valdymas ir besišypsantis darbuotojas – šioje lygtyje ne visuomet galime rasti paskutinįjį jos dėmenį.

Dalinamės įžvalgomis apie tai, kodėl yra svarbu rūpintis kiekvieno darbuotojo emocine sveikata, ir kodėl turime išmokti skirti tam laiko kasdien.

2020 m. Jungtinėje Karalystėje „Deloitte“ atliktas tyrimas atskleidė, kad prasta darbuotojų emocinė sveikata darbdaviams kasmet kainuoja net iki 45 mlrd. svarų. Tačiau už šių materialių sienų gali slypėti kur kas didesnės problemos – prezenteizmas. Tai situacija, kuomet darbuotojas, nepaisydamas prastos fizinės ar emocinės sveikatos, kitų sunkumų atvyksta į darbą. Šioje perspektyvoje nyksta žmogiškojo ryšio santykis tarp darbdavio ir darbuotojo, kurį atstatyti ir sustiprinti galėtų elementariausias POKALBIS.  

Keli patarimai, kaip atpažinti šiuos emocinės sveikatos sutrikimo požymius ir juos įveikti drauge su darbuotoju!

-> Reguliarūs individualūs pokalbiai su komandos nariais.

-> Saugumo ir pasitikėjimo atmosferos kūrimas.

-> Dalijimasis patirtimis bei abipusis rūpestis