ask@tripleo.lt
+370 659 66 848

Profesionalaus Klientų Aptarnavimo Mokymai

Klientų aptarnavimo specialistai, kaip ir niekas kitas, nėra gimę profesionalais, galinčiais lengvai bendrauti ir dirbti su klientais. Siekdami profesinio augimo ir gerovės, klientų aptarnavimo specialistai privalo nuolat kelti savo kvalifikaciją. Kiekvieną dieną tą jie daro praktikoje, o periodiškai – lankant mokymus. Idealu, jei tai – profesionalaus klientų aptarnavimo mokymai.

Profesionalaus klientų aptarnavimo mokymai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje tai nėra įprastų klientų aptarnavimo mokymų analogas. Klientų aptarnavimo specialistai dirba su žmonėmis, o tai reiškia, kad jie turi gerai žinoti ne tik parduodamus produktus, bet ir žmonių psichologiją. Pardavimo apimtis bet kurioje įmonėje priklauso nuo to, ar gerai ir kompetentingai klientų aptarnavimo specialistai gali pritaikyti pardavimo technologijas. Ne visiems darbdaviams rūpi darbuotojų mokymai, tačiau dauguma vis tiek supranta, kad kvalifikuoti darbuotojai yra patikimas būdas padidinti pardavimus ir pelną. Būtent šią paradigmą ir neša profesionalaus klientų aptarnavimo kursai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Paprastai dideli tinklai savo struktūroje turi specializuotus mokymo centrus, kuriuose jie reguliariai veda kursus naujokams, o taip pat kvalifikacijų kėlimo kursus tiems, kas jau seniai dirba įmonėje.

Norint išmokti būti geru klientų aptarnavimo specialistu jums nereikia gaišti metų ar daugiau, nes tų pačių rezultatų pasiekti jums padės profesionalaus klientų aptarnavimo kursai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Tokį kursą pasirinkusiam specialistui bus gerokai didesni šansai parduoti daugiau nei asmuo, kuris remiasi vien tik savo patirtimi .

Profesionalaus klientų aptarnavimo seminarai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje yra labai naudingi ir pradedantiesiems. Jų metu bus susipažinta su profesionalaus aptarnavimo principais, empatija, aktyviu klausymusi, prieštaravimų valdymu, klausimų technikos, klientų aptarnavimo svarba, santykių su esamais klientais palaikymu. Seminarus veda verslo psichologė Laura Rimkutė.

Profesionalaus klientų aptarnavimo konsultacijos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje tai metodika, kurios dėstymo metu būsimieji specialistai sužinos:

  • kokios yra sėkmingo pardavimo paslaptys
  • kokios yra pagrindinės profesionalaus klientų aptarnavimo taisyklės
  • kaip derėtų elgtis tam tikrose situacijose
  • kaip palaikyti ryšį su klientu
  • kaip pažadinti norą pirkti.

Profesionalaus klientų aptarnavimo konsultacijos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – tai puikus pasirinkimas „pažengusiems“ klientų aptarnavimo specialistams. Konsultacijų metu visada daug dėmesio yra skiriama savo efektyvumo stiprinimui ir pardavimų didinimui.

Klientų patirčių valdymo mokymai – tai klientų aptarnavimo kompetencijų ugdymas, kurio metu padedame keisti darbuotojų nuostatas, tobulinti klientų aptarnavimo kompetencijas.

Praktinių treniruočių pagalba padedame ugdyti norimas kompetencijas, įgūdžius, susidėlioti konkrečius veiksmų planus tam, kad klientų patirčių valdymas būtų efektyvus.

Detalesnę informaciją pateiksime telefonu arba el. paštu.

Susisiekti