Klientų aptarnavimo mokymai

Klientų aptarnavimo mokymai – tai savitas mokslas, kuris turi savo taisykles ir apie kurias, deja, ne visi pardavėjai žino. Pirmiausia su šiais dėsniais derėtų susipažinti ką tik savo karjerą aptarnavime pradedantiems darbuotojams. Kadangi dauguma naujokų dažniausiai būna pardavėjais, mokymai yra sukurti taip, kad tinka visiems – naujiems darbuotojams ir profesionalams.

Klientų aptarnavimo kursai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje jums suteiks informaciją apie jūsų ir jūsų būsimų klientų klausimus bei išmokys identifikuoti klausimų esmę bei parinkti jiems tinkamiausius atsakymus. Faktas, kad įmonėse, kur yra vidinės klientų aptarnavimo programos, paprastai į mokymą žiurima tik vienu kampu, tuo tarpu mūsų kursai aprėpia visus sėkmingo klientų aptarnavimo aspektus. Mes padėsime jums atpažinti skirtingus pirkėjų bei jų klausimų tipus ir, svarbiausia, parengsime atsakymus į juos.

Tam, kad klientų aptarnavimas taptų veiksmingu jūsų konkurenciniu pranašumu, klientų aptarnavimo kursai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje rengiami atsižvelgiant į mūsų kompetetingų lektorių rekomendacijas pradėti mokymus nuo bendrų ir bazinių žinių apie prekybos principus įgijimo. Ir tik vėliau, identifikavus spragas ir poreikius, gilintis ir mokytis specifinių dalykų.

Klientų aptarnavimo konsultacijos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje padės adaptuotis bei prisitaikyti prie kintančių naujovių ar inovacijų. Tokios konsultacijos yra būtinos, kai įmonėje prasideda atnaujinimų ar permainų laikotarpis. Tokiu atveju labai svarbu yra orientacija į klientą, malonaus pirmo įspūdžio sudarymas ir klientų patirties valdymas.

Klientų aptarnavimo konsultacijos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje taip pat gali būti naudingos siekiant išsiaiškinti dabartinį pardavėjų žinių lygį, jų kompetencijas ir sukurti rekomendacijas tolimesniam mokymosi planui, tinkamos medžiagos parinkimui ir t.t
Visada galime Jums pasiūlyti būtent jums tinkama klientų aptarnavimo strategiją.

Klientų aptarnavimo mokymai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – tai mokymai, kur mes kartu sudarysime jums tinkamiausią mokymų programą. Bet kuri mokymų programa gali būti adaptuota pagal individualius ar visos įmonės poreikius. Mes tikime, kad mūsų sukaupta patirtis ir kompetencijos padės jūsų pardavėjui ar visai klientų aptarnavimo komandai pasiekti aukščiausius rezultatus.

Klientų aptarnavimo seminarai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje išmokys pasiruošti pokalbiui, užmegzti kontaktą su klientu, išsiaiškinti jo poreikius. Musų ekspertai padės įgyti pasitikėjimą savimi, įmone, produktu bei klientu.

Susisiekite su mumis!

UAB “Triple O Consulting”
Įm. k. 304940432
PVM mok. k. LT100011968312
Sėlių g. 29-17, Vilnius