IEŠKOTE BŪDŲ, KAIP SUSIKALBĖTI SU SAVO KOLEGOMIS AR KLIENTAIS?

BET STOKOJATE METODŲ, KAIP TAI DARYTI?

Efektyvus bendravimas gali padėti sutaupyti mums laiką, padeda kurti geresnius santykius, komandinį darbą, didina pasitikėjimą. Tačiau dažniausiai tiek darbe tiek gyvenime bendraujame taip kaip mums atrodo, kad yra teisinga.

Bet ar kada pagalvojame, o kaip mūsų pašnekovas mus girdi ir kokia kalba jam yra priimtina?

Net 86% darbuotojų teigia, kad įmonės nesėkmes stipriausiai įtakoja prasta komunikacija. Mūsų kasdieniame gyvenime efektyvus bendravimas taip pat gali padėti išspręsti problemas ir konfliktus ar net gi jų visai išvengti.

KAM SKIRTA ŠI MOKYMŲ PROGRAMA?

Tiems, kurių darbo rezultatas priklauso nuo sėkmingų, kokybiškų ir ilgalaikių santykių.

Tiems, kurie savo darbo rutinoje kiekvieną dieną bendrauja ir bendradarbiauja su daugeliu skirtingų tipažų žmonių (asmenybių).

 

Pardavėjams | Klientų aptarnavimo vadybininkams | Pardavimų vadovams | Solo verslo atstovams

Šie mokymai pirmiausiai jums bus įkvėpimo šaltinis „keliaujant į žmones“

Po mokymų – daugelio situacijų nepriimsite asmeniškai, pajusite malonumą su smalsumu keliauti į kiekvieną naują pažintį ir savo komunikaciją praturtinsite kiekvienam tipažui paveikia komunikacijos forma ir turiniu.

– Kieviena mokymų dalis pripildyta skirtingų aktyvių užduočių, kurios leis susipažinti su savimi ir savo motyvacija veikti.

– Atliksite savo asmenybės tipo įvertinimo testą.

– Sužinosite, kaip komunikuoti ne tik su į save panašiais, tačiau ir visiškai priešingos tipologijos žmonėmis.

– Gausite išliekamosios vertės medžiagą, kuri jums pravers greitai ir efektyviai savo įprastą komunikaciją performuluoti kito tipažo paveikios komunikacijos forma (bendraujant tiek žodžiu, tiek ir raštu).

Norintiems komunikuoti paveikiai ir įsimintinai.

Siekiantiems suprasti savo komunikacijos stilių ir formą.

Siekiantiems atpažinti skirtingų tipažų komunikaciją žodžiu ir raštu.

Tiems, kuriems rūpi kiti žmonės!

MOKYMŲ NAUDA

Šie mokymai paremti lektorės asmenine 17-os metų aktyvių pardavimų patirtimi ir sustiprinti metodais bei praktikomis, kurios itin aktyviai taikomos pasauliniu mastu. Video mokymų turinys praturtintas asmeninėmis istorijomis, kurios puikiai iliustruoja situacijas iš kurių galima pasijuokti, pasimokyti ir atrasti naujų komunikacijos raktažodžių savo veiklos sričiai.

 

– Sutaupysite savo laiką ir apsaugosite potencialius klientus pasikliaudami ne intuicija grįsta komunikacija, o žiniomis ir sąmoningu jų taikymu!

– Auginsite savo kompetenciją emocinio intelekto prasme.

–  Šios žinios jums leis komunikuoti su žmonėmis taip, kad kurtumėte abipusę vertę vienas kitam.

– Auginsite reputaciją savo socialinio kapitalo terpėje.

– Padidinsite patenkintų ir norinčių sugrįžti klientų gretas.

PROGRAMĄ SUDARO

6 SKIRTINGOS DALYS

1 minutė šlovės

- Sužinosite, kaip kokybiškai save pristatyti pirmosios pažinties su klitu žmogiumi metu.

- Ką būtina žinoti ir gebėti iškomunikuoti, kad jūsų pirmasis pokalbis su kitu žmogumi būtų įsimintinas ir turėtumėte galimybę pratęsti pažintį ateityje.

Veiksmo ir rezultato konversija

- Sužinosite, koks veiksmas gali užtikrinti jūsų norimą darbo rezultatą.

- Pasimatuosite savo motyvaciją veikti apibūdindami savo klientus, organizaciją, produktus/paslaugas ir save patį.

- Taip pamatysite, kokios emocijos jums būdingos ir koks veiksmų planas pasirenkamas remiantis jūsų išankstine mąstysena.

Skirtingų asmenybių tipažai

- Galėsite išnagrinėti savo asmeninį tipažą ir nustatyti, kokie bruožai būdingi kitų tipažų asmenybėms.

- Atlikę testą sužinosite, kokių tipažų bruožai būdingi jums ir kokių bruožų stokojate.

- Sužinoje apie skirtingų tipažų asmenybių savybes, motyvaciją veikti ir būdingas komunikacijos formas galėsite sąmoningai konvertuoti savo kalbą kitam žmogui suprantamu stiliumi.

Komunikacijos iliuzija

- Aptarsime dažną klausimą: „ar įmanoma susikalbėti su visais?”.

- Sužinosite, kaip svarbu išmokti kitų žmonių tipažo kalbas.

- Sužinosite, kaip nuskenuoti su kuo turime galimybę bendrauti ir konvertuoti savo kalbą ir emocijas prisitaikant prie konkretaus žmogaus asmenybės tipažo.

- Tai atskleisti padės kūrybinė užduotis piešiant „savo svajonių namą“.

Komunikacija raštu

- Įsidėmėsite bendravimo raštu formas, kurios padės rašyti paveikius laiškus skirtingų tipažų asmenybėms.

- Pamatysite pavyzdžius ir sužinosite konkrečią struktūrą, kurios turi būti prisilaikoma komunikuojant ne šablonų, o natūralios ir organiškos komunikacijos būdu.

- Laiškai, tai dažniausai pasirenkama komunikacijos forma, taigi ji ne mažiau svarbi, nei bendravimas žodžiu.

Komunikacijos ciklas

- Suprasite, kodėl labai svarbu klientui patikti! Išnagrinėsime komunikacijos ciklo žingsnius, kurie padės kurti kokybišką ir abipusiu pasitikėjimu grįstą komunikacijos kelionę.

- Apžvelgsime kliento įvertinimo, komunikacijos kliento kalba, įsitikinimo, kad teisingai klientą suprantame ir detalių užfiksavimo svarbą.

1 minutė šlovės

- Sužinosite, kaip kokybiškai save pristatyti pirmosios pažinties su klitu žmogiumi metu.

- Ką būtina žinoti ir gebėti iškomunikuoti, kad jūsų pirmasis pokalbis su kitu žmogumi būtų įsimintinas ir turėtumėte galimybę pratęsti pažintį ateityje.

Veiksmo ir rezultato konversija

- Sužinosite, koks veiksmas gali užtikrinti jūsų norimą darbo rezultatą.

- Pasimatuosite savo motyvaciją veikti apibūdindami savo klientus, organizaciją, produktus/paslaugas ir save patį.

- Taip pamatysite, kokios emocijos jums būdingos ir koks veiksmų planas pasirenkamas remiantis jūsų išankstine mąstysena.

Skirtingų asmenybių tipažai

- Galėsite išnagrinėti savo asmeninį tipažą ir nustatyti, kokie bruožai būdingi kitų tipažų asmenybėms.

- Atlikę testą sužinosite, kokių tipažų bruožai būdingi jums ir kokių bruožų stokojate.

- Sužinoje apie skirtingų tipažų asmenybių savybes, motyvaciją veikti ir būdingas komunikacijos formas galėsite sąmoningai konvertuoti savo kalbą kitam žmogui suprantamu stiliumi.

Komunikacijos iliuzija

- Aptarsime dažną klausimą: „ar įmanoma susikalbėti su visais?”.

- Sužinosite, kaip svarbu išmokti kitų žmonių tipažo kalbas.

- Sužinosite, kaip nuskenuoti su kuo turime galimybę bendrauti ir konvertuoti savo kalbą ir emocijas prisitaikant prie konkretaus žmogaus asmenybės tipažo.

- Tai atskleisti padės kūrybinė užduotis piešiant „savo svajonių namą“.

Komunikacija raštu

- Įsidėmėsite bendravimo raštu formas, kurios padės rašyti paveikius laiškus skirtingų tipažų asmenybėms.

- Pamatysite pavyzdžius ir sužinosite konkrečią struktūrą, kurios turi būti prisilaikoma komunikuojant ne šablonų, o natūralios ir organiškos komunikacijos būdu.

- Laiškai, tai dažniausai pasirenkama komunikacijos forma, taigi ji ne mažiau svarbi, nei bendravimas žodžiu.

Komunikacijos ciklas

- Suprasite, kodėl labai svarbu klientui patikti! Išnagrinėsime komunikacijos ciklo žingsnius, kurie padės kurti kokybišką ir abipusiu pasitikėjimu grįstą komunikacijos kelionę.

- Apžvelgsime kliento įvertinimo, komunikacijos kliento kalba, įsitikinimo, kad teisingai klientą suprantame ir detalių užfiksavimo svarbą.

Clear

INVESTICIJA

  • Asmeninė prieiga prie mokymų platformos.
  • Vienerių metų prieiga prie mokymų medžiagos.
  • Praktinių užduočių medžiaga.
  • Jei mokymus norite įsigyti 5 ar daugiau asmenų, susisiekime, kad galėtume jums pateikti palankiausią sprendimą.
Pilna kaina

 

83,49 €

 

    APIE LEKTORĘ

    Ramunė Kasparavičienė

     

     

    Esu verslo santykių mezgimo ekspertė, nepailstanti motyvatorė, elegantiško verslo šalininkė jau daugiau nei 17 metų dirbanti aktyvių pardavimų srityje.

    Mane žavi galimybės prisidėti prie skirtingų kompanijų pardavimų komandų ir tapti jų sėkmingų istorijų dalimi.

    Tinklaveikos žinios ir aktyvi praktika leidžia pasiekti norimus rezultatus auginant savo asmeninį socialinį kapitalą.

    Kviečiu prisijungti prie ONLINE mokymų!