Žmogiškai su R. Kasparavičiene ir M. Lauraičiu

Gerosios praktikos organizacijoje, kurias jaučia ir klientai

Organizacijų klientų verta ieškoti ne tik išorėje, bet ir viduje, sako pardavimų ekspertai.

Tad gal iš tikro verta pradėti nuo vidinių klientų ir su jais sukūrus rezultatyvų santykį, kurti jį su išore.

Susitikime šiame tinklalaidės Žmogiškai epizode pakalbėti apie gerąsiais praktikas organizacijų viduje, kurias ima jausti ir klientai bei noriai tampa lojaliais ir ilgamečiais partneriais.

Laidoje kalbėsimės su Ramune Kasparavičiene, Triple o Consulting lektore ir pardavimų trenere bei M. Lauraičiu West express pardavimų vadovu.

Laidoje aptarsime:

Klientų lūkesčius organizacijoms ir jų suvaldymą.

Į ką iš tikro verta investuoti, norint turėti ilgalaikius santykius su klientais.

Kokios gerosios praktikos organizacijos viduje, leidžia turėti puikius darbuotojus, kurie didžiuojasi įmone, kurioje dirba.

Kas geriau – investicija į rinkodarines žinutes – darbuotojus ar tvarumą?

Na ir žinoma:

jei dar prieš rudens atostogas likę neatsakytų klausimų apie keliones, pakalbėsime ir apie tai.

Juk norit gerai dirbti, reikia gerai pailsėti.

Tinklalaidę kuria Airida Ruibytė – Butkuvienė ir Triple O Consulting.

Prenumeruok mūsų turinį ir pirmasis klausyk laidų: YOUTUBE kanalas