Žmogiškai su Giedre Rimke

Visa tiesa apie darbdavio įvaizdį

Kam reikalinga darbdavio įvaizdžio strategija ir kaip ją įgyvendinti savo įmonėje?

Kodėl verta atkreipti dėmesį į vidinę darbdavio įvaizdžio pusę ir kokius rezultatus tai gali pakeisti? Apie visa tai ir dar daugiau šiandien kalbamės su darbdavio įvaizdžio sratege Giedre Rimke.

Laidoje sužinosite kokie yra paprasti instrumentai įsivertinti savo įmonės vidinę komunikacijos “temperatūrą”. Žinoma, Giedrė pasidalins ir darbdavio įvaizdžio kūrimo procese praversiančiais patarimais, kuriuos galėsite iškart panaudoti savo organizacijoje.

Laida aktuali ir tiems, kurie dar tik pradeda diegti įvaizdžio strategijas, ir tems, kurie strategiją jau turi, nes galėsite pasitikrinti ar tikrai visus etapus atliekate tvariai ir ar nešokate prie B žingsnelio, nepraėjus žingsnelio A.

 

Laidoje išgirsite:

Kurios organizacijos turi turėti darbdavio įvaizdžio strategiją?

Kas yra svarbu norint turėti gerą vidinė komunikaciją?

Kada yra tas momentas, kai įmonė jau turi susirūpinti darbdavio įvaizdžiu, o kada tokio poreikio nėra?

Kas įmonėje yra atsakingas ir turi rūpintis darbdavio įvaizdžiu?

Kur turi būti įmonės dėmesys – vidinei ar išorinei darbdavio įvaizdžio pusei?

Ką darbdavio įvaizdžio formavimo procesas apima?

Bei ką turėtumėte padaryti prieš pradedant jį įgyvendinti?

Tinklalaidę kuria Airida Ruibytė – Butkuvienė ir Triple O Consulting.

Prenumeruok mūsų turinį ir pirmasis klausyk laidų: YOUTUBE kanalas