Žmogiškai su Giedre Rimke

Visa tiesa apie darbdavio įvaizdį

Kam reikalinga darbdavio įvaizdžio strategija ir kaip ją įgyvendinti savo įmonėje?

Kodėl verta atkreipti dėmesį į vidinę darbdavio įvaizdžio pusę ir kokius rezultatus tai gali pakeisti? Apie visa tai ir dar daugiau šiandien kalbamės su darbdavio įvaizdžio sratege Giedre Rimke.

Laidoje sužinosite kokie yra paprasti instrumentai įsivertinti savo įmonės vidinę komunikacijos “temperatūrą”. Žinoma, Giedrė pasidalins ir darbdavio įvaizdžio kūrimo procese praversiančiais patarimais, kuriuos galėsite iškart panaudoti savo organizacijoje.

Laida aktuali ir tiems, kurie dar tik pradeda diegti įvaizdžio strategijas, ir tems, kurie strategiją jau turi, nes galėsite pasitikrinti ar tikrai visus etapus atliekate tvariai ir ar nešokate prie B žingsnelio, nepraėjus žingsnelio A.

 

Tinklalaidę kuria Airida Ruibytė – Butkuvienė ir Triple O Consulting.

Prenumeruok mūsų turinį ir pirmasis klausyk laidų: YOUTUBE kanalas